Barcelona nästa vecka!

Allmänt
Har jobbat klart mina tre nätter och är nu ledig i fyra dagar. Underbart! Men bara för att jag är ledig i fyra dagar så behöver det inte betyda att jag kan bara ta det lugnt och vila ut. Nej nej, har en massa grejer att göra.
 
På lördag är den efterlängtade bröllopet härt, inte mitt bröllop dåra utan farbrors. Har längtat i månader och nu är det bara tre dagar kvar. Ska bli sjukt kul att dansa med alla släktingar och kusiner. Lär ha träningsvärk dagen efter, för det hade jag lite efter förlovningen som var förra veckan. Men innan det måste jag iväg någon gång under de här dagarna och köpa kostym. Kostymen jag köpte förra året till examen är idag liten!
 
Jag, farbror, farbrors fästmö och mamma!
 
Efter 4 dagars ledigheten blir det två nattpass innan jag och 11 kollegor reser till Barcelona i 4 nätter. Kommer bli en massa käk, shopping och trevligt. Hälften av oss ska även se på Barcelonas match, de möter Levante den helgen. Så det ser jag också framemot till. Var i Barca med Fille för två år sedan men då tittade vi aldrig på nå match. Så den här gången känns det bra att det händer! Bara en vecka kvar till resan...
 
Bjuder på några bilder från Barca resan med Fille för två år sedan
 

Camp Nou
 
 
Snart är jag där igen...

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Zeinab Jaber:

skriven

Har en fråga, tycker du att man som manlig skötare behandlas annorlunda av patiente eller medarbetare eller känner du inte av något? Stället den frågan då jag ubildar mig och kommer att arbea inom ett mansdominerad marknad där det ibland känns att man kanske behandlas lite annorlunda, har du känt av det inom ett kvinnodominerad marknad?