Barcelona resan

Allmänt
Nu är man hemma igen efter att ha varit i Barcelona i 5 dagar. Det har varit rolig och trevligt där borta. Vädret var sjukt skönt, det var alltid runt 24 grader varmt. Men blev lite kalla på kvällen att man behövde ha på sig jackan.

5 dagar har gått fort men jag tycker ändå att jag hann göra mycket där borta. Åt tapas, shoppade, var på La Sagrada Familia, Parc Guell, Parc de la Ciutdella, stranden och även varit på Camp Nou och sett Barcelona spela. Går inte förklara känslan av att vara i en sån stor arena med så många människor, men det var SJUKT!

Jag är nöjd med resan, men skulle såklart varit underbart om man var där några dagar till. Men men, tänkte inte skriva så mycket utan här får ni en massa bilder. Låter bilderna tala för sig själva! :)
 

Stranden


Gatorna i Barcelona


Parc de la Ciutdella


Parc Güell


Camp Nou, Barcelona vs Levante

 
Ikväll blir det ytterligare nattpass. Jobbar iofs hela veckan bara natt och jag hoppas det blir lugnt under de nätterna jag jobbar. Har liksom inte hunnit vila ut mig efter resan. Jag landade igår vid lunchtid och sedan jobbade natt. Så blev bara några timmars sömn igår. Men så är livet! Dags för "frukost" för mig och sen ska jag iväg och göra några ärenden innan jobbet. Vi hörs imon, blir då onsdag-inlägg! :)
 
 

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Kjell:

skriven

De gjorde i alla fall ett mål.. :-)