Bloggar på onsdagar och söndagar

Allmänt
Har länge funderat på vad jag ska göra med bloggen, om jag ska sluta blogga eller om jag ska fortsätta. Jag har bestämt mig att FORSÄTTA BLOGGA! Senaste tiden har jag bara bloggat när jag har haft orken eller tid. Men nu blir det inte så, jag har bestämt mig att jag ska blogga på ONSDAGAR och SÖNDAGAR. Kan ju förstås blogga de andra dagarna också, men kan jag inte eller orkar inte så bloggar jag då på onsdagen eller söndagen beroende på vilken dag som är närmast. Kul va? Då blir det nog mer bilder också. Nu finns det alltid något att se framemot :)

Som ni vet så samarbetar jag tillsammans med Vårdväskan.se, det har jag gjort sedan de lanserade hemsidan. De har senaste tiden fått en massa nya produkter, bl.a klockor, arbetsskor och namnskyltar. För bara några veckor sedan lanserade de en ny funktion på hemsidan, nämligen "söka jobb"-funktion. Så nu kan du samtidigt som du shoppar, söka jobb också (om du nu vill byta jobb förstås). Kika in där vetja! 

Nu har jag påbörjat nattpass igen och kommer jobba natt i tre veckor. Jobbar nu i tre dagar, ledig fyra dagar (bröllop på lördag) och sedan jobbar jag två nätter innan jag åker till BARCELONA! Ska åka dit med mina arbetskamrater och vi är typ 12 personer. Vi ska bland annat bara njuta av staden men också se på en fotbollsmatch, Barcelona mot Levante. Ska bli sjukt kul! Det här blir min andra gång jag åker till Barcelona, var där för 3 år sedan med Fille då.

Dags för frukost för min del, men vi hörs ju på onsdag om jag inte har det så lugnt på natten att jag bloggar. Men det får vi vänta och se, hörs! ;)
 

Käkade sushi igår, gud vad gott! Sist jag käkade sushi var faktiskt 3 år sedan i Sundsvall

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Damla:

skriven

Hej! Jag skrev ett jääääääättelångt frågeinlägg till dig men du har inte svarat på den :/ hardu inte fått den?