Bröllopet!

Allmänt
I lördags var jag på farbrors bröllop som var helt magiskt! Hadet det sjukt roligt och vi var ca 470 pers på bröllopet. Jag dansade så mycket att jag fick ont i bena och knäna efter bröllopet, satt du aldrig ner förutom när vi åt. Men det var värt det!! Önskar att vi hade lite oftare bröllop, älskar att dansa! Inte när jag går ut på krogen, för det är inte samma dans. Här bjuder jag på några bilder från bröllopet!
 
 
 
 
Nästa vecka på fredag ska jag till min gamla gymnasieskola och hålla en föreläsning om"min väg mot sjuksköterskeyrket". Liksom vad som fick mig att jag välja just sjuksköterskeyrket och hur jag gjorde så att jag fick bra betyg på gymnasiet och sedan pluggade till sjuksköterska. Som jag har berätta för er tidigare så hade jag jättelåga betyg i högstadiet men ändå gav jag aldrig upp...oavsett hur jobbigt det var. Så ska ge lite motivation och hopp till gymnasieeleverna på vårdprogrammet. Ska bli sjukt kul, inte första gången jag är där. Var där senaste när jag gick första året på sjuksköterskeprogrammet.
Så jag måste nu under veckan och efter Barcelona resan planera vad som ska sägas och så, inte mycket tid kvar. Men det kommer lösa sig nog.

Idag står shopping på schemat, så jag ska åka till Skärholmen för att shoppa lite kläder nu inför Barcelona resan som sker på torsdag. Sen måste jag också hinna beställa nya arbetsskor från vårdväskan.se och namnskylt! De har fått in en massa produkter, titta in där vettja!
 

Vi hörs!
 

Kommentera inlägget här: