Paket från VårdVäskan!

Allmänt
Skrev häromdan om att jag hade fått en rosa paket hemskickad och att ni skulle få veta dagen efter vad det var. Paketet var nämligen från Vårdväskan.se, som jag samarbetar med, och i paketet innehöll ett par arbetsskor, namnskylt och anteckningsblock!
 
Vårdväskan har ju på senaste tiden fått in en massa produkter och bland de nya har de fått in arbetsskor i olika färger. För min del fick det bli vita skor eftersom jag tycker om vit. Jag tycker att skorna är sjukt sköna att ha på sig. Kommer börja använda de på mitt nya jobb i sommar och lite när jag jobbar på vårdcentralen.

Tillsammans med skon har jag även fått namnskylt, jag som verkligen behöver det till bl.a vårdcentralen. Sakerna vårdväskan säljer tycker jag är ganska billiga för att vara så bra och roliga, jämfört med andra butiker. Ser att många på min arbetsplats använda produkter från vårdväskan, så som pennficka, ID hållare, klocka i deras favorit färg. Jag själv har klocka, pennlampa och ID-hållare i svart färg.

 

Kommentera inlägget här: