Rosa paket!

Allmänt
Såg nyss att inlägget hade aldrig publicerats men här har ni inlägget jag skrev tidigare idag innan jag åkte till jobbet:
 
Snart ska jag iväg på mitt tredje nattpass på jobbet och känner mig inte så riktig pigg. Tycker att jag inte har riktig vilat ut mig sedan jag kom hem från Barcelona. Men imon är jag ledig och sen går jag på natt igen på fredag och ledig på lördag. Konstig schema jag har fått men ibland blir det så. 
Har bara två nattpass till och sedan är jag ledig två dagar och därefter går jag på dag/kvälls pass i några veckor innan det är dags för nattpass igen. Det är oftast skönt med natt!
 
Fick hem ett söt och mystisk rosa paket idag. Har inte riktigt öppnat den än utan tänkte göra det efter inlägget. Är så nyfiken på vad det kan vara ;). Men jag lär få veta det snart medan ni får vänta till imon. Jag älskar att få paket, jag menar verkligen det. Speciellt när man inte vet vad paketet innehåller, känns som julafton nästan.
 
Rosa paketet!
Helt sjukt hur tiden rinner iväg när man bloggar!! Nej, nu har jag faktiskt inte tid att blogga nå mer. Vi får helt enkelt höras imon, då får ni bl.a veta vad paketet innehöll. Håll tummarna att det är något coolt i ;)

Kommentera inlägget här: