Operation!

Allmänt
Ja, jag skulle ha bloggat igår kväll men nu blev det inte så tyvärr. Var ganska trött och satt inte vid datorn helt enkelt!
 
Dagarna har rullat på som vanligt på jobbet och jag har precis fått veta att jag ska inskolas på infektionsakuten nu i mars. Ska blir sjukt kul! Sen har jag även planen att bli inskolad på kirurgen innan sommaren eller det är chefen som vill att jag ska bli inskolad där. Förhoppningsvis är jag inskolad på alla kliniker till nyår. Då är det bara larminskolningen kvar :).
 
Ni som har följt min blogg i flera år vet om att jag har opererat näsan två gånger. Har berättat några gånger om att jag har fortfarande problem med näsan, bl.a att jag har jobbigt att andas via näsan och det är täppt jämt. Så jag träffade min läkare förra veckan och vi kom fram att det blir ytterliggare operation. Är ganska nervös men det ska nog gå bra...förhoppningvis riktigt bra!
 
I helgen jobbar jag, kväll och dagpass. Nu när det är löning så lär det kommer fler patienter till akuten. Då har ju alla pengar för att kunna söka akut. SÅ med andra ord tror jag inte det blir en lugn helg, snarare tvärtom. Men vi får se! ;)
 
Nu blir det att bara sitta vid datorn och inte göra så mycke. Så jag önskar er alla en riktigt trevlig fredag och även helg. På återseende! :)
 
 

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Lejla:

skriven

Har samma problem som du, det där med näsan, men visste inte att det kunde fixas. Vad behövs för att få en operation? Tack btw!

3 Anonym:

skriven

Allah yardimcin olsun..

5 Anonym:

skriven

Dags att ta med att blogga nu kanske?

2 Tess- en helt (o)vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn

skriven

Hoppas d blir bra m näsan o andningen nu då!

4 Marielle

skriven

Så fin bloggen blivit!