Friends ❤

Allmänt
God midnatt, är bara några minuter sen med inlägget! Men iaf...Det har hänt mycket i mitt liv just nu, både positivt och negativt, att jag inte orkat blogga. Och det lär faktiskt vara så lite framöver då jag går igenom en jobbig period just nu. Kan tyvärr inte dela med mig det här på bloggen, då jag tycker det är för privat!

Iaf, annars rullar livet på och våren är äntligen är. Det har varit sjukt fint väder de senaste dagarna och man försöker göra allt för att vara ute och ha kul. Det lär bli många fikadagar nu hela sommaren. Älskar värme!!

Idag var jag och träffade Bella, en av mina kompisar från gymnasiet, hennes bröder och Diana (som är tsm med Bellas ena bror). Vi var på Gömman och fiskade vilket var roligt. I början gick det segt, solen försvann och det kom aldrig fiskar men sen helt plötsligt var det sol och vi nappade 8 laxar. Helt sjukt!! Så det var rolig upplevelse.
 
Daniel (Bellas bror), Bella och Diana (Daniels tjej)

Efter fisketuren åkte jag hem för att fira mamma en stund. Hon fyllde nämligen 46 år och ja, hon är ung! Blev blommor och tårta, med en gammal bild från när hon var 20år. I present fick hon önska sig vilken diskmaskin hon vill. Den hemma gick sönder för inte så länge sen, så jag o bröderna tyckte att diskmaskin passa bra som present :)
 
 
Efter födelsedagsfirandet åkte jag till stan och mötte upp Ioanna (också en vän från gymnasiet), hennes pojkvän och hennes brosha. Blev fika, som vanligt, och bara snack om allt mellan himmel och jord. Hade det sjukt trevligt med de också. Är så glad att jag har så bra vänner omkring mig, de är helt underbara!! Vilken stöd de ger och ja, utan de vet jag inte vad jag hade gjort!! Tack ni!

Nu ser jag framemot veckan som kommer. Veckan består bl.a av jobb men också lite viktigare och intressanta grejer. Mer om det kommer ni få veta senare, ni kommer inte vela missa det! På återseende.....

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Bella:

skriven

Hej jag läste att du var sjuksköterska och skulle vilja ställa några frågor:

vet du vad det finns för prioriteringar inom vården?
Varför kan de bli etiska problem?
Finns det någon etisk princip vården går efter?

2 Elin

skriven

Kommentaren ovanför borde göra sina egna hemläxor.