Underbart liv!

Allmänt
Goooood mooorgon! Hur är det med er? Kul att ni fortfarande håller er kvar här på bloggen fastän att jag inte har bloggat på några veckor. Men nu är jag tillbaka, haft 3 veckors semester och har haft det sjukt bra!!

Min första semestervecka började här hemma i Stockholm och det hände inte så särskilt mycket förutom shopping inför min resa till Bodrum, Turkiet, som skedde veckan efter ihop med några vänner.

Andra veckan var det dags att lämna Sverige och istället ligga vid stranden, njuta av värmen, äta god mat och bara njuta av livet! Allt detta fick jag njuta i Bodrum, Turkiet, vilket var helt underbart! Vi var 5 person som åkte dit och jag har aldrig haft så roligt utomlands som jag hade med dessa människor!
Jag har aldrig använt alla mina språkkunskaper som jag gjorde i Turkiet, talade kurdiska, turkiska, svenska och engelska ;). Har aldrig skett tidigare! Så med andra ord hade jag det trevligt och roligt där borta!

 


Vårt fina hotell men fint utsikt och solnedgång!!
 
Sista veckan spenderades i Sundsvalls tillsammans med Maria (vi pluggade ihop till sjuksköterska) och Peter (M's pojkvän). Har aldrig haft så roligt i Sundsvall som jag hade just den här veckan. Träffade på så många gamla vänner från universitetet och även andra, som man tidigare hade bara sett men inte pratat med. Blev även en sväng förbi Norra berget som många tyckte att det var konstigt att jag hade missat att besöka där när jag hade bott i Sundsvall i 3 år. Var sjukt fint, man såg hela Sundsvall från det berget! Fick även se Sundsvalls Hawaii beach :).
Sen avslutade jag min Sundsvall vecka med att festa loss på fredagen och lördag. Hade det sååå j*vla kul där, blir snart en tripp till Sundsvall igen! Blir kanske att flytta tillbaka till Sundsvall för ett tag bara men vi får se ;).
 
Norra berget!




Norra berget och Hawaii beach med P o E!
 
 Nu är semestern slut och jag är tillbaka på jobbet. Går lite segt nu så här efter semestern men det rullar på ändå! Fick i torsdag vara larmsköterska 1, istället för larmSSK 2 som jag brukar vara. Var nervöst i början men det gick som tur bra och jag hade bara ett larm! Kul att allting i livet bara rullar på nu, är så glad och lycklig!

Blir frukost nu för mig och sedan bär det av mot jobbet för att köra på ett kvällpass efter det blir det nog utgång om jag orkar! Men hoppas ni får en trevlig helg så tycker jag att vi ses nästa vecka. Btw, följ mig på Instagram (FerhatRobin) för där uppdaterar jag ganska ofta men annars hörs vi nästa gång jag ska blogga :). Sköt om er!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 My:

skriven

Hejhej! :) Fina bilder i inlägget! Sköt om dig :)

3 Nathalie:

skriven

Vad härligt det ser ut!! :)

2 Erica

skriven

Har bara varit i Sundsvall en gång. För många år sen. Om jag kommer dit nån mer gång måste jag besöka norra berget. :-)