Övertid

Allmänt
God morgon! Herregud vad dagarna går, det har redan gått två veckor och jag är nu tillbaka i Tromsö! Det känns roligt att vara här igen men samtidigt tråkigt för jag saknar Stockholm. Hade två roliga veckor med vänner och även på utbildningen jag var på. Man brukar ju säga, har man roligt så går tiden fort och det kan jag verkligen hålla med.
 
Jag kom hit i fredags kväll och jobbade igår kväll. Idag blir det heldag på jobbet och det är jag såklart glad för, jag tar gärna alla pass som finns haha. Fick häromdan min norska lön och ja, vad ska jag säga.... förväntade mig verkligen inte att jag skulle få så mycket men jo, det fick jag! Jag har nu bestämt mig att jag kommer åka tillbaka till Tromsö i perioder efter sommaren för att jobba om det inte finns något annat som sätter stopp för det. Behöver som sagt pengar till en massa grejer nu!
 
 
Har inga bilder att bjuda på just nu då jag inte har så mycket tid på mig utan det får vi ta antingen senare ikväll eller imorgon. Men nu måste jag byta om och iväg till jobbet. Jag hoppas att ni får en bra söndag, hörs!
 
Blev en tråkig och kort inlägg, men ibland blir det såna inlägg! ;)

Kommentera inlägget här: