Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 karl:

skriven

Hej!
Du verkar ha lyckats ganska bra med jobb och så, stort grattis för det! Funderar själv på att läsa till sjuksköterska och jobba just på ambulansen, känns som ett bra jobb om man inte vill ha ett kontorsjobb 9-17 varje dag? Hur som helst, jag har astma (förkylnings-, ansträngnings- och allergirelaterad astma), inte borde väl det ställa till det för mig? Att det kan vara tungt att lyfta bår+människa förstår jag, men det är väl sällan ni springet ett maraton i jobbet (eller annat som skulle kunna orsaka astma)?
/karl

2 karl

skriven

Hej!
Du verkar ha lyckats ganska bra med jobb och så, stort grattis för det! Funderar själv på att läsa till sjuksköterska och jobba just på ambulansen, känns som ett bra jobb om man inte vill ha ett kontorsjobb 9-17 varje dag? Hur som helst, jag har astma (förkylnings-, ansträngnings- och allergirelaterad astma), inte borde väl det ställa till det för mig? Att det kan vara tungt att lyfta bår+människa förstår jag, men det är väl sällan ni springet ett maraton i jobbet (eller annat som skulle kunna orsaka astma)?
/karl