Aftonbladet IGEN

Media
Tjena alla läsare. Kan berätta först och främst att jag har kommit med i aftonbladet igen där de visar min senaste trick haha. För fjärde gången så är jag med i aftonbladet och det är kul faktiskt. Många av er kanske redan har sett mig men ni som inte har sett mig kan ju gå in i aftonbladet.se själva och se eller så är det bara att klicka på denna bild här nedanför:

(klicka på bilden)
Aftonbladet kallar mig nu för ''Trolleri-bloggaren''  haha :D

Men nu över till matchen. Idag mötte laget, jag är ass.tränare o sjukvårdare för, Saltsjöbaden IF. Vi vann såklart matchen med 9-1 och laget vi mötte var katastrofalt. Det var som om att de inte visste vad fotboll var, de spelade fult och fick dessutom 2 röda kort och 2 gula. Så det var nästan inte kul och mötta de eftersom de var inte så seriösa men iaf vi vann och tog hem tre poäng. Bra jobbat alla. Nu ligger vi på fjärde plats och ligger bara 4 poäng efter den som ligger trea och det är fortfarande några matcher kvar. Nästa match är mot Hägersten och vi hoppas på seger där också, så vi får se hur den matchen går. Matchen spelas nästa söndag.
Aja, det var kul med seger och här får ni några bilder från uppvärmningen och matchen. Sedan längre ner hittar ni två videoklipp också. Ena är på när Chrisitan gör mål på frispark och sedan när vår målvakt gör mål på straff. Så titta in de och kommentera :).

För att se bilderna bättre ska du klicka på de.



Christians frisparksmål
 

Dado's (målvakt) mål

 

Svar på din fråga Anna Banana, du skrev så här till mig ''dt som e problemet , är att ferhat inte svarar på kommentarern'' anledningen till att jag inte svarar på några kommentarer är för att många varken skriver sin e-postadress eller blogg/hemsida adress så hur ska jag då svara?

Nu ska jag dra till Skärholmen för jag ska köpa lite grejer och sen ska jag följa med Fethi till stadium också för att han ska köpa nya skor. Så vi ses senare på dagen. Du som inte har tittat in i min senaste trick än gör det nu då. Scrolla ner lite så kommer du säkert hitta annars kan du kolla under kategorin (som du hittar på högra sidan av bloggen) ''Magic trick''. Aja vi ses nu alla, ha det så bra =). Vi ses vid 18.00 tiden eller kanske tidigare :).

P.S Jag har skapat en grupp på Facebook. Så bli medlem, det är bara att söka på Ferhat.Blogg.Se så hittar ni gruppen :) D.S

RÖSTA PÅ bloggen o svara på veckans fråga.
image138

Har du inte deltagit i tävlingen än? klicka på bilden här nedan för att komma till tävlingssidan :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Chrille:

skriven

assså ja ee bässt!:D

3 bellaa:

skriven

men det är väll bara att ladda upp sitt klipp sj på aftonbladet? (: <3

5 Bedran:

skriven

HAhahah skit i bloggen... Satsa på Aftonbladet isstälet:D :P HAHAHA



+ en kompis o jag göööör en hemsida..den e klar snart... tror de e vintern typ:D



ska göra så jääävla mkt reklam om bloggen:D:D:DD:D

2 bellaa

skriven

Oooh :D Grattiis!!! hihi du är bäst idiot! :D

Saknar dig me!! :(:(<3

4 Josefine

skriven

Du är ju bara bättre än bäst! (skäms då jag inte komenterar xP Jag ska bli bättre jag lovar!)



Asså du slår ju Joe Labero här, snart blire europaturne så?^^<3