Operation idag

Allmänt
God morgon alla glada läsare. Hur är det med er idag? Själv är det otroligt bra här men bara nervös :D.

Idag är det onsdag den 26 november 2008 och ni fattar säkert vad det gäller för mig idag. Ska nämligen bli opererad i näsan, som jag har tjatat om i en hel vecka haha. För er som inte vet varför jag ska opereras så är det för min näsa är sne samt täppt vilket gör eller har gjort att jag inte kunnat andas bra från näsan ordentlig. Det visade sig att näsmusslorna var infekterade och blivit förstorad. Så det som ska hände på operationsbordet är att de ska först och främst ta bort näsmusslorna därefter ska de göra näsan rak. Så det är inte en enkel operation utan det blir troligen en svår och lång. Jag kommer dessutom vara kvar i sjukhuset till imorgon ifall det inte händer något men när jag är hemma imorgon är svårt att svara på. Men troligen efter kl.15.

Så detta blir alltså min sista inlägg innan operationen. Nästa gång jag kommer blogga är kanske redan imorgon efter att jag har blivit utskriven. Kommer ta bilder också som jag kommer lägga upp, jag hoppas bara att jag inte skrämmer er haha :D.


Klicka på bilden för att nominera min blogg :)
Klicka HÄR om du vill läsa mer om BLOGG SM som jag har skrivit här på bloggen

Nu när jag är borta så missar jag Rix FM's BLOGG SM. De nominerar nämligen 4 bloggar varje dag så eftersom att jag inte kommer ha tillgång till dator så får ni titta in på den HÄR SIDAN, där klickar ni på ''Rösta på bidrag'' för att se om jag är nominerad. Om jag är det så är det bara att rösta på tills nästa dag för varje dag visar de upp nya och på fredag är det final. Har du inte nominerat mig än så NOMINERA MIG HÄR DÅ. För att jag ska bli nominerad måste du fylla på några grejer så titta in på sidan, det räcker inte med att du bara klickar på länken :D.

Aja alla läsare, nu måste jag avsluta denna inlägg och behöver göra mig i ordning. Så vi ses som sagt imorgon när jag har blivit utskriven. Kan hända att jag blir kvar en dag till ifall det händer något men blir det så då ber jag någon blogga åt mig och skriver det så ni vet om det.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Fethi 19:

skriven

Hahahahaha ferat ska operera sig lol



fan undrar hur du kommer se ut jao

3 Anonym:

skriven

tack för komplimangen!:) hur hitatde du till min blogg?:)

lycka till med näsan! det går säkert bra! kan säkert göra en bild!

2 d.adman

skriven

Fethi har inte svarat på lägret än. det är sista dagen idag. annars kanske han inte kommer med...

4 sara

skriven

lycka till insalla rind tare