Inskolningen snart slut!

Allmänt
God kväll! Länge sen jag satte mig vid datorn och surfade, just därför blev det inga inlägg heller. Men nu har jag lite tid att blogga så jag håller er lite uppdaterad.

Idag är var det min näst sista inskolningsdag på medicinakuten som gick jättebra. Var ganska lugnt på medicin fastän det är måndag. De senaste inskolningsdagarna har jag jobbat självständig, eller det har jag iofs gjort sen första dagen vilket har gått bra. Tycker att jag har lärt mig ganska mycket på så kort tid men nu gäller det att man är mycket på medicin efter inskolningen så man lär sig mer. Finns mer att lära sig! :)
 
Så händer det när man jobbar hårt ;)
 
Träningslivet rullar också på. Har kommit igång lite bättre och tränat i stort sett 4-5 gånger i veckan. Det som känns bra är att jag tränar på jobbets gym så jag tränar direkt efter jobbet och på så sätt sparar på tid. Men nu har man ett viktigt mål som jag måste uppnå innan nästa sommar ;).


Man har varit lite onyttig också :P

Nu ska man göra sig i ordning inför sista inskolningspasset imorgon bitti och efter det blir det träning! Btw, glöm inte TÄVLING som pågår just nu här på bloggen där du kan vinna studentpaket från Vårdväskan.se, klicka HÄR för att komma till tävlingen :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vilken stad /by kommer du ifrån?:)

3 Anonym:

skriven

Kanske lät lite konstigt :p men jag har 2 gemensamma vänner med dig på facebook. En kommer från samma by som mig den ena är från en av grannbyarna. Därför undrade jag :p

2 margareta

skriven

:)) Du verkar vara en härlig person.Jaggillar din humor:))
Dags att köpa nya tofflor snart??:D

4 Anonym

skriven

Vad händer nästa sommar? :)